1400-03-01 14:22
2211
0
74673
ظهر امروز ؛

برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه و مدیریت شهری معرفی شدند / درخشش خبرنگاران "گلستان ما"

آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه و مدیریت شهری ظهر امروز (شنبه) در سالن اجتماعات سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهرداری گرگان برگزار شد و پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما سه مقام کسب کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه و مدیریت شهری ظهر امروز (شنبه) با حضور دکتر دادبود شهردار گرگان و مقامات استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهرداری گرگان برگزار شد.

  در نخستین دوره جشنواره رسانه و مدیریت شهری 388 اثر شامل 321 اثر در قالب خبر، گزارش و مصاحبه و 67 اثر در قالب چندرسانه ای شرکت کردند.

«گرگان شهر مشارکت پذیر»، «گرگان و بافت تاریخی اش»، «گرگان و توسعه»، «گرگان ایده آل من»، «بسکتبال و نقش آن در نشاط اجتماعی»، «نقش رسانه در توسعه شهری گرگان»، «محله محوری زیربنای توسعه شهری در گرگان»، «گرگان و ظرفیت های گردشگری»، «کرونا و مدیریت شهری در گرگان»، «شهر من، شهر انتظار»، «توجه به پنج آذر به عنوان روز ملی گرگان»، «نقش بانوان در توسعه شهری گرگان» و حوزه خانواده و کودکان و بخش ویژه «حاج قاسم و محور مقاومت» محورهای این جشنواره بوده است.

با نظر هیات داوران در بخش «خبر»، خانم فریده ستایشگر از خبرگزاری تسنیم رتبه اول، آقای صیدا کریمی از پایگاه خبری تحلیلی ساجدخبر رتبه دوم و آقایان علی اصغر سلیمانی از خبرگزاری برنا و مجید میهن دوست از خبرگزاری ایرنا به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش «گزارش» آقایان علی قاسمعلی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، هادی احمدی از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما رتبه دوم و خانم طاهره حاج محمدعلی از پایگاه خبری کلاس بیست رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش «یادداشت» آقایان محمد دیلم کتولی از پایگاه خبری گلستان 24 رتبه اول، حامد صمدلویی از گلستان تا توسعه رتبه دوم و خانم زینب دیلم کتولی از روزنامه گلشن مهر رتبه سوم را کسب کردند.ضمن اینکه در این بخش از آقای محمدرضا بهرامی تحت عنوان شایسته تقدیر، تجلیل شد.

همچنین یادداشت حسین پایین محلی از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در بخش ویژه با محوریت حاج قاسم و محور مقامت به عنوان مقاله برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

هیات داوران جشنواره سرکار خانم اعظم دستجردی از هفته نامه نغمه استراباد، آقای رستم جرجانی از هفته نامه اقتصاد گلستان، خانم نجمه جهان تیغ از خبرگزاری برنا، آقای یحیی آذری از پایگاه خبری نیمروز گلستان، آقای مهدی رحمانی پور از خبرگزاری ایسنا، خانم زهرا حجازی از روزنامه اسرار و سید کامبیز لطیف عقیلی را شایسته تقدیر معرفی کردند.

همچنین در این جشنواره از آقایان احمد قهرمان، حمید میرزاعلی و علی شیرزاد به عنوان پیشکسوت این حوزه تجلیل به عمل آمد.

در بخش «چندرسانه ای» جشنواره نیز با نظر هیات داوران آقایان محمد رمدانی از مرکز متنا فضای مجازی بسیج رتبه اول، علی دهقان از سازمان هنر رسانه ای اوج رتبه دوم و مهدی نبات از پایگاه خبری گلستان ما رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در این بخش با نظر هیات داوران از آقایان ابوالفضل طبسی، حسن نوری زاده، حسین زرگران و خانم نرگس امینی خواهان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این جشنواره با مشارکت «خانه فرهنگ رسانه» برگزار شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.